Amazing Grace

Name of Jesus...

viernes, 14 de junio de 2013

To retssystemer.

To retssystemer.

I det område, hvor de indfødte indkaldt som Peru er der to retssystemer, hvoraf den ene standard pålagt af Creoles og andre sædvanlige retssystem er rodfæstet i etik i Andes folk. Men dette etik Andes folk er baseret på en filosofi, der har principper, er det måske ukendt for almindelige dødelige. Faktisk sin benægtelse af Vesten ikke aflede opmærksomheden fra sin eksistens, og det er drivkraften for daglige begivenheder i Andes folk.


Vi forstår, at filosofi er kendskabet til de mennesker i deres søgen efter at lære at være, alle, der eksisterer, og alt hvad der bevæger sig. Mens vestlige akademiske diskurs skaber, som er ingen anden end den diskursive refleksion, det modsatte af Andes mand tale er en kontemplativ refleksion. Her lige begyndt forskellene mellem disse to begreber.


Den ene er blevet pålagt med vold mod Andes mennesker, og argumentere for, at staten pålægger et koncept kreolsk nation, som kun klæbe Mestizos, men for de samfund der og går videre efter deres skikke, der Jeg kan fremhæve Amauta Joseph Mattos Sea kan hævde, at Andes verden er blevet tålmodigt at pålægge deres levevis, at se tingene i hovedstaden. Men hvad der ellers kan gøre opmærksom på Amauta Joseph Mattos Mar hævder eksistensen af ​​en stat eller socialt system langt overlegen vestlige økonomiske, sociale systemer opkaldt som Andes socialisme. For nu, er den akademiske verden ikke forlade sin forundring og har valgt ikke at reagere, han ikke, eller hvis naturligvis endnu ikke er kendt.


Hvad vi Amauta afslører San Marcos, er afgørende og giver os tid til at bekræfte greb Andes retssystem og er også kendt som bøndernes Runder regler, men som ikke kommer til at være mere end det retssystem de nationer, som Vesten er at benægte dens eksistens. I syd er stadig bevaret med meget mere troskab denne juridiske system, der regulerer alle aktiviteter i lokalsamfundet. Men da hovedstaden Lima, er den nuværende af vicekonger forfærdet, men ikke desto mindre er blevet anvendt i visse kvarterer til at indeholde vestlige barbari genereres neoliberale forestilling i hovedet på indianerne. Og det er det genererer? Grådighed og sygelig tilfredsstillelse behøver ikke opfylde prioriterede behov for menneskelivet, eller som vi kalder uhæmmet forbrugerisme, der gør indianerne blevet fuldendt slyngler, men også se en afspejling af de politikere ved magten at gøre det samme og ønsker at efterligne, hvilket gør muligheden for at krænke de fattigste, dem, der er de svageste befolkningsgrupper.


Der er én ting, at Vesten ikke kan forstå, eller forstå på grund af deres verdenssyn overkill, sadomasochistisk. Det betyder, at for samfund til at genskabe balancen og den tilsvarende forhold mellem hver enkelt af samfundet, mener jeg straffen, de tippe borgerlig der har overtrådt EU-standarder, og at det gør i alle samfund, der har skadet dette Pointen er en, der har skabt megen polemik og konfrontation mellem den almindelige eller vestlige retssystem og lokalsamfund gennem runderne. Almindelig retfærdighed tager det som kidnapning, hvilket udnyttes af kriminelle til at slippe af sted med deres forbrydelser efter at fordi for de almindelige domstole, skal være i fersk og vidner som almindelige eller accesitarios elementer i dit system såsom politiet og anklagemyndigheden, du ellers vil ugyldiggøre anklageskriftet, som gerningsmanden kan arbejde inpunentemente.


Andes retssystem er meget mere komplet som harmonisk ordnede relationer mellem sig selv og andre væsener i kosmos, i modsætning til almindelige, at alt drejer rundt om antropocentrisk udsigt og mange, hvis ikke fortrinsvis har sin klasse label, med mere end dem, jeg mener de neoliberale foregive at benægte, at dets retssystem ikke beskytter hjælpeløse og nødlidende, er det kun deklaratorisk og ikke objektiv virkelighed.Men hvorfor kolliderer, selv om der er konvention 169 Internationale Arbejdsorganisation. Det er det problem, vi vil forsøge at forklare i en anden papir senere.


Juan Esteban Yupanqui Villalobos.


http://juanestebanyupanqui.blogspot.com

No hay comentarios: