Amazing Grace

Name of Jesus...

jueves, 17 de mayo de 2012

HØRING FORORDNING Bill RUNDEOPDELING INDEN LANDBRUGERE MARGINA



REGULERING AF LOV henvisningen til forudgående MARGINA bonde patruljer.
                         
Efter offentliggørelsen af ​​de regler i loven i forudgående høring, ved DS N ° 01 til 2012-MC, er det nøgternt forkasteligt, at på trods valideret og udvidet omfanget af Art. 149 af forfatningen i den stat, med hensyn til bøndernes patruljer gennem Aftale nr. 1-2009 plenarforsamling af højesteret Republik, som er blevet anerkendt dommerembeder og konsolideres gennem regningen koordinering, nu med et slag status er ukendt indenlandsk eller indfødte til bønderne patruljer, især dem, der ikke kommer fra bonde eller indfødte samfund.
                         
Denne position og holdning regeringen er ikke tilfældigt. De er indfødte, indfødte og bonde patruljer, som er så organiseret og permanent ophævelse af kampe og miljøbeskyttelse, især i frygtløse indsats mod forureningen fra stor skala minedrift. Derfor har vi som et eksempel, vedholdende og heroisk kamp folk Tambogrande bog-Piura mod Manhattan, for Det Andinske befolkninger Ayabaca og Huancabamba i Piura mod Majaz projekt, der nu Rio Blanco, byen Lambayeque Canaris mod projektet, folk i Andesbjergene liberteño Misquichilca mod Barrick og Syd Lagoons projekt, folket mod Antamina i Ancash, Cajamarca mod Yanacocha og specielt anti Conga projekt, mod syd, vi de folk Arequipa og Cuzco mod Majes projektet Sihuas II, folk convenciano i Cuzco mod forurening fra Camisea gas, byen Puno mod forurening af Rio Ramis, og siger, at kampene i den nu klassiske minearbejdere sæder Toquepala, Cuajone, La Oroya Cerro de Pasco, etc. Kort sagt har Peru minedrift blevet leveret til den højestbydende af de statslige lakajer og sellouts af Alan Garcia, Toledo, fujimontesinista mafia, og nu af regeringen Ollanta Humala, alle de opskrifter med internationale monetære fond, der økonomisk kolonier understøttet af tilsyneladende democratoid regimer, hvis de traditionelle institutioner (retsvæsenet, lovgivende, udøvende og valg), er kun en rå brazzier, der skjuler hans forfærdelige rådne krop.
                            
Det er let at udlede, at hvis disse folkelige organisationer, der har hævet deres stemmer mod organiseret kapital og sit system for udnyttelse og formildelse, nu de har til hensigt at fjerne fra scenen i kampen via regulering lov. Det værd at spørge, hvis Poblanos organiseret bønderne patruljer, er særligt i den nordlige del ikke efterkommere af indfødte folk og i den nordlige har Tallan, moche, den Chimu, de caxamarcas, de Chachapoyas eller chucoway huamanchucos mv at selv om der på nuværende tidspunkt begrænset samfund trives i sådanne jurisdiktioner, er det fordi efter invasionen, har bosætterne i mere end fem hundrede års undertrykkelse afgøres grundlaget for vores civilisation tahuantinsuyana, især hvad angår social og økonomisk organisation. Det har ikke været en hindring for at spare Tahuantinsuyo tutelary institutioner: fællesskabet i arealanvendelse, Ayni, Minka, det pararaico, den servinacuy, den wuyana osv. ånd, der har gjort det muligt i dag at organisere i bøndernes patruljer i et koncept og design af landbosamfundet og over de begrænsende rammer for selve loven giver dem fødslen.
                             
Dette system og især det regime, som har strukturen af ​​civil-militære diktatur, som nye test af dominans i den tid, at skrantende og miskrediterede demokrati, og har ikke giver effektive resultater til at imødegå populære protest. Med andre ord, er bevarelsen af ​​demokratiske regimer tøj (kun fordi de hidrører fra forældede valgsvindel) kun muligt at opfylde de folk til at tro, at det stadig er muligt formidle disse ændringer har til formål at valgsvindel, som folkets vilje bliver respekteret, når først og fremmest står vilje imperialistiske master: uhyret i nord.
                          
Den undertrykkende juridiske skjold, som kriminaliserer ramaskrig, arvet fra tidligere regimer continuistas som dette, og har udvidet dette regime lukker en kreds af vilkårlig undertrykkelse og autoritære til imperiet og dets lakajer appellere til at stoppe fremdriften af de kæmpende masser spontant og svar på en sådan skændsel og undertrykkelse, og at kurset søger at opbygge deres kroppe og banebrydende.
                           
I den forstand, den udfordring, sociale organisationer i dette historiske øjeblik, er at opbygge ledere og ledere i varmen i klassekampen, skal de efterlades økonomisme, paternalisme, spontanitet og nord for kampen. I forhold til situationen, ikke passer patches, men en operation, og det betyder genoptage vej sande organiseret kamp, ​​der trækker vognen i de mellemliggende sektorer og tilbage fremad i kampen mod borgerlige og imperialistiske ambitioner domæne masserne gennem velfærdspolitikken via Media parameteriserede i en monoton og krybdyr, og hvorfor ikke sige, leje skorper, forrædere og forrædere at forevige systemet.
                          
De mennesker skal ryste den feje og opportunistisk i retning af deres organisationer, er det ikke autoritære og personalisme i denne kamp, ​​at de ledere af altid at leje hans sind og hans pen til den højestbydende blive afsløret. Det er på tide at tage den mest værdifulde af vores historiske fortid, vores amautas se os med øjne visdom, apus os vejen og midt chants med pututos og fløjter, viftede flag og råbte slogans til luft, vi kalder højlydt at forsvare Pachamama. Angreb på Moder Jord, at en del af de mineselskaber, med tilladelse fra marionetter og marionetregeringer skal ophøre. Dette er muligt, hvis den forreste del af vores organisationer til at fremhæve rigtige ledere med en klar sind og et stærkt sammenhold i aktion med masserne.
                        
De fire højlydt krævede hans enhed.
                        
Med overbevisning, lad os forberede dette øjeblik. Chunga Alfredo Vinchales Advokat for den centrale regionale Af Rural La Libertad-PERU Patarata, maj 2012.

  
Indsendt af Juan Esteban Yupanqui Villalobos

No hay comentarios: